CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, March 5, 2009

Diri saya.

Diri Saya.

Saya adalah saya. Saya punya nama Mike(ingat kata cikgu ku dulu ni, kalau nama mesti huruf BASAR ).HEHE, malu me eh. okay, saya sambung. Saya berumur 17 tahun 6 bulan 5 hari. Esuk tambah satu hari, hehe. Me selalu kana panggil Mike, pasal dulu me suka pigang mic. (maybe lah jua) hehe. eksen pulang tu, hehe. me dapat nama atu dari nama anjing jiran me, namanya Anjing Mike. huhu

Dulu me bersekolah di Sekolah Rendah Dato Marsal. Dulu me mana nangis , :p (julur panjang). Me ani goodboy kaliah, u inda tahu kan? Me pun. ahax. me dulu ani ah, suka makan nasi saja, tapi ani nasi sudah banyak, me lakat makan nasi, HEHE. jangan mare yeh. me suka mareh, Tapi inda tahu apa erti mareh, tapi erti MARAH me tahu, hehe. u ani ah, sudah bah.

No comments:

Post a Comment

'Kunyanyang'