CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, January 19, 2009

Malam 19.01.09

Malam.

Waie`s sent me home pukul 7 malam, and I inda minta hantar dirumah tapi tempat kami selalu main street football. Kali I met Afiqruzaini, Maidin, Hilmmie, Pian, Wan, Mizan, Zaki and si Azrin. Dorang still main bola dengan semangatnya. Then pastu I played sekjab and score sebiji, hahah. Pastu bola masuk longkang, then I said to them “bah , yeay. Abis main!” kali dorang ani mendangar tia jua, haha. Indatah lagi main, bebalikan tia dorang ani. Tinggal Afiq, Wan and I saja. We cerita cerita sambil bejalan, I went to kedai sekajab and Afiq ani sweet talker. Ia cakap,”minuman dalam icebox atu nyaman eyh, nyum nyum” and its mean ia minta lanja, haha. Tapi aku inda ada duit, inda tah dapat balikan ia. Pastu I minta diri untuk balik dulu, pasal balum balik dari pagi. Karang mencari mumyku. Ia tah yang paling ingau ne kalau aku aher aher balik kalau bejalan dari pagi. Pasal apa tu nah? Pasal ia takut aku alum MAKAN! Hahah. And I arrived dirumah and tarus masuk kebilik and on my laptop, connect wireless connection ani inda mahu mahu bah, ssak ku eyh. Then I took a little nap kajab. Si sister ani mengacau tia jua, ia suruh aku kekadai kan minta balikan recharge card. Paksa jua bejalan and balikan. And I met Afiq lagi. Lapas bali recharge then I went ke ujung jalan with Afiq. Sampat lagi kami ani bekelaie pasal results kan keluar ah, hahah. ANTAM KO FIQ! Hahaha. Then I balik lagi kan tidor, ngalih sudah nie. Dalam perjalanan ke bilik, rupanya my mumy anie dalam bilik saya. Dengan tidak membuang masa dia terus bertanya

Mumy: Sudah makan?(Kan, what like I said tadi mesti kana tanya,hahah)

Saya: Au , tampat waie tadi.

Mumy: Bah agatah mandi.

Saya: eh, esuk saja. Hahaha

Mumy: esh, nah tuala mu ah kalau kan mandi.

Saya: bah, au.

Mumy: Pukul berapa you balik dari sekolah tadi? Bejalan kemana mana lagi kah tadi?

Saya: Pukul 4, I minta ambil di sekolah jua tadi. I message Isa suruh ambil me di sekolah, ia cakap minta ambil saja tampat si ayang, pasal ia ngaleh. Malas tah me lagi, tarus saja ikut waie balik. Lagipun waie minta usaikan laptopnya ah.

Mumy: oh bah(sambil memakai night cream).


Kali itulah conversations anak dan ibu.haha. aku ani thirsty tia jua. Pastu I go dapur and minum Mr.Brown coffe. then I go TIDOR!!

No comments:

Post a Comment

'Kunyanyang'