CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, January 18, 2009

My Sunday Activity.


bangun pukul 6 pagi pasal alarm bebunyi sudah, pasal si takub suruh datang rumahnya pukul 7. kami ada acara SHARING SESSION tadi HQ Scout Beribi. and kami dijemput Align Centerpasal kami pernah kana antar jamboree sudah. And Si takub ani gila, malam before ahad ia cakap datang pukul 7 pagi kerumahnya, then i set my alarm lah pukul 6. pasal uniform pun alum be iron. kali, my alarm bebunyi tia jua, its mean pukul 6 pagi udah. so i woke up and stop the alarm pastu baca message. rupanya si takub message gtau "kul 7.30 saja kau datng" , kali i took the oppurtunity kan tidor lagi, hahah. pastu sudah bangun lihat jam pukul 7.43 sudah, haha. acara start pukul 8. kali i terus bangun and asked my mother to iron my uniform. Kali baca message si takub ani lagi dalam toilet, ia cakap "hey,where are u boy? Jln pkul 7.45 tu". pastu i didnt reply his msg. Pasal too rushing sudah. pastu ia message lagi yang berbunyi "hui..aku tahu lah jalan pukul 7.45..tpi jan jua lambat kcne ane..mental karang bapaku.. kali baru tah ku reply ia. Aku reply ia "au, OTW udah ne" Guess what? Masa atu aku lakat pakai seluar dirumah, HAHAHAHAHAHAHA. Pastu i laju laju lah pakai uniform then tarus grab 100 plus dalam ice box untuk breakfast. Pastu i went to his house. Memajal ni si takub ah, messagenya lagi. Pastu udah kan sampai rumahnya, ada message lagi. Rupanya ia transfer aku. haha Kali ia call aku, sedangkan aku hampir rumahnya sudah. Aku apa lagi reject lah ia punya called pasal kan save credit yang di transfer nya ah. hahaha. kali pkul 8.32am baru kami sampai di HQ Scout. then tarus naik tingkat 4, then Sharing session get started. pastu in the middle of the sharing session atu, kana stop tia pasal Pengakap Brunei Melancarkan "TABUNG DERMA UNTUK PALESTINE". pastu kami balik kana antar oleh skip. malaaaam. Aku Tidor, hahahah

No comments:

Post a Comment

'Kunyanyang'